De tennislessen bij TVHB worden verzorgd door Vitasports.

Vitasports is een ambitieuze, betrouwbare tennisorganisatie in Brabant en een gecertificeerd partner van de KNLTB. Vitasports biedt een mooi trainingsaanbod voor zowel volwassen- als jeugdleden voor alle niveaus in de vorm van privé-, duo- en groepstrainingen. Meerdere malen per jaar worden Maak Kennis met Tennis lessen verzorgd, voor junioren én senioren.

Inschrijven voor tennistrainingen in de zomer of winter kan via https://sport.vitasports.nl/tv-haagse-beemden.

Is de inschrijving reeds gesloten? Neem dan contact op via onderstaande gegevens.

Meer informatie vind je op de website van Vitasports of neem contact op voor meer informatie met [email protected] en/of 076 – 887 41 31.

Maxime van Eenennaam - Vitasports

Beste leden van TVHB,

Ik wil me graag voorstellen als nieuwe tennistrainer van TVHB. Mijn naam is Maxime van Eenennaam. Ik ben 28 jaar oud en woon met mijn vriendin en twee kinderen in Breda. Ik ben al heel mijn leven gepassioneerd bezig met tennis. Ik beoefen deze mooie sport al sinds mijn zesde levensjaar en vijf jaar geleden ben ik begonnen met het geven van tennislessen en ben ik KNLTB gelicenseerd tennisleraar.

Mensen enthousiast maken voor en iets leren over tennis is iets wat ik met trots doe!

Ik hoop je binnenkort op de baan te zien schitteren.