Tossen op de TVHB

Op verschillende momenten/dagen kan er getost worden bij TVHB. Dit is een ideale manier om nieuwe leden te leren kennen en op recreatief niveau met andere leden te tennissen.

Maandag-,  vrijdag en zondagochtend tossen.

Elke maandag-, vrijdag- en zondagochtend is er binnen de vereniging gelegenheid om te tossen. De onderlinge wedstrijden worden willekeurig ingedeeld en niet o.b.v. speelsterkte .

Ondertussen is er een grote groep tennissers met verschillende speelsterkte, heel enthousiast over deze activiteit binnen de club. Er wordt in 2 blokken gespeeld.

• Van 9.00 - 9.45 uur, gevolgd door een kwartier (gezamenlijke) koffiepauze
  • Van 10.00 - 10.45 uur

Op zondagochtend wordt van 09:30 tot 11:00 gespeeld.

Mixed Toss

Eén keer in de maand wordt er op een wisselende avond vanaf 19.30 of 20.00u getosst (zoveel mogelijk in mix vorm) en is er een inloopmogelijkheid voor alle leden en ook introducees. De dagen waarop gespeeld wordt, zijn altijd terug te vinden in de activiteitenkalender (https://www.tv-haagsebeemden.nl/events); leden worden hierover ook via de mail geïnformeerd!

Planning Mixed Toss 2024:

• Donderdag 18 januari
  • Donderdag 22 februari
  • Donderdag 28 maart
  • Donderdag 25 april
  • Donderdag 16 mei
  • Donderdag 13 juni
  • Donderdag 22 augustus
  • Maandag 16 september
  • Donderdag 10 oktober
  • Donderdag 14 november

Alle leden zijn van harte welkom om mee te doen aan het tossen.