Sponsoracties voor TVHB-leden

PLUGRO just tennis

Nieuwe leden van TVHB ontvangen van onze sponsor PLUGRO just tennis een Nieuwe leden bon, welke recht geeft op 1 van onderstaande:

• Head Radical Team voor € 70,- (adviesprijs € 139,95)
  • Head Radical jr 21/23/25 voor € 20,- (adviesprijs € 39,95)
  • Racket naar keuze met € 50,- korting

Piek Energie

Elk TVHB lid dat zonnepanelen aanschaft bij Piek Energie krijgt € 100,- korting. Geef bij aanschaf aan dat je lid van TVHB bent en de korting zal toegepast worden. TVHB ontvangt voor elk TVHB lid dat zonnepanelen aanschaft bij Piek Energie ook € 100,- in de clubkas.

Wijnkunst.nl

Voor leden van TVHB heeft Wijnkunst.nl een speciale kortingsactie in het leven geroepen.

• 10% korting op iedere bestelling
  • gratis verzendkosten
  • 1 euro voor TVHB bij iedere bestelling

Om in aanmerking te komen voor deze actie, ga je naar https://wijnkunst.nl/tvhb.

Op deze pagina vul je je gegevens in en klik je op de knop Verzenden; Wijnkunst.nl zal een account voor je aanmaken waarbij zowel jij als TVHB voortaan gaan profiteren van deze permanente ledenkorting.

Actie-Fietsvoordeelshop.nl-THVB.pdf