Tennissen in Breda doe je met het actielidmaatschap van TVHB

Direct inschrijven als lid van TVHB kan via dit formulier.

Word nu voordelig actielid!

Actielidmaatschap

Bij TVHB geldt voor de eerste 12 maanden bij inschrijving een actielidmaatschap tegen een scherp tarief en mooie voorwaarden:

• betaal slechts € 175,- voor een jaar lang tennissen. Dat is nog geen 15 euro per maand!?
  • inclusief 4 gratis introductie tennislessen om de sport te leren kennen.
  • én € 50 euro korting op een tennisracket naar keuze bij onze sponsor PLUGRO just tennis in Molenschot

Wil jij ook graag tennissen bij onze vereniging? Schrijf je nu direct in door hieronder op 'lid worden' te klikken en voor je het weet sta je (weer) lekker op de baan!

LID WORDEN

'Morgen' nog voor het eerst de baan (weer) op?
Tennisvereniging Haagse Beemden heeft per direct plaats voor nieuwe leden van alle leeftijden; wij hebben momenteel geen wachtlijst.

Bij Tennisvereniging Haagse Beemden kun je dankzij onze all-weather banen (ProVision kunstgravel) het hele jaar door tennissen. Ontspannen of bijpraten met clubleden kan in het clubhuis tot de bardienst afsluit. Naast goede tennis-faciliteiten staat onze club bekend om de gezellige sfeer.

TVHB biedt voor ieder wat wils. Of je nu een fanatieke tennisser bent die wedstrijden wil spelen, of als je meer van recreatief tennis houdt; het kan allemaal.

Activiteiten binnen onze club zijn: Tennistrainingen verzorgd door een erkende tennisschool, competitie in het voorjaar, najaar en winter, open toernooien, club-kampioenschappen en recreatieve toernooien zoals o.a. het bier & wijn toernooi.

Ook organiseren we diverse tossactiviteiten op vrije inloop. Dan word je aan willekeurige mede- en tegenstanders gekoppeld om een partijtje te spelen. De ideale gelegenheid om andere clubgenoten te leren kennen!

Voor meer informatie over de verschillende lidmaatschapsvormen; zie de pagina contributie. Lid worden kan direct via het formulier 'lid worden'. Je krijgt zo spoedig mogelijk reactie op jouw inschrijving. Voor alle overige vragen, neem dan contact met ons op via [email protected].

Kom jij tennissen bij onze gezellige club?

Wij hopen je snel als nieuw lid te mogen begroeten bij ons op de baan of in het clubhuis! Wil je eerst eens een kijkje komen nemen op ons tennispark? Bij openbare gelegenheden staan onze deuren open voor iedereen die interesse heeft in onze gezellige club.