Lidmaatschap senioren (28+)

Wat leuk dat u een kijkje komt nemen op de website van onze vereniging!

Bent u nog niet eerder lid geweest van onze vereniging dan kunt u gebruik maken van het actielidmaatschap! De contributie voor het actielidmaatschap betreft € 175 (incl. 4 lessen) en het lidmaatschap duurt maximaal 12 maanden. Hiervoor kunt u het gehele jaar tennissen, zo vaak u maar wilt! Na de 12 maanden kunt u het lidmaatschap verlengen en wordt het een regulier lidmaatschap. De contributie die dan nog voor de rest van het kalenderjaar is verschuldigd, wordt naar rato verrekend tot het einde van het kalenderjaar.

Bent u al wel eerder lid geweest, dan gaat u direct een regulier lidmaatschap aan en betaalt u de normale contributie € 214 per kalenderjaar. Het lidmaatschapsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december.

Lid worden? Dat kan!
Via https://www.tv-haagsebeemden.nl/lid-worden kunt u zich aanmelden. Zo wordt u ingeschreven bij de KNLTB en zal u een pasje ontvangen. Onze ledenadministrateur zal u verder informeren welk bedrag u dient over te maken en u op de hoogte brengen wanneer uw pas gearriveerd is.

Nieuwe leden van TVHB ontvangen van onze sponsor PLUGRO just tennis een Nieuwe leden bon, welke recht geeft op 1 van onderstaande:

• Head Radical Team voor € 70 (adviesprijs € 139,95)
  • Head Radical jr 21/23/25 voor € 20 (adviesprijs € 39,95)
  • Racket naar keuze met € 50 korting

Wanneer u uw ledenpas ontvangen hebt, kunt u het hek van de tennisvereniging openen en afhangen op het digitale afhangbord en het belangrijkste……hiermee kunt u het gehele jaar door tennissen. U kunt meedoen aan alle toernooien die de vereniging organiseert, aan toernooien bij andere verenigingen en u kunt deelnemen aan de competitie. Via e-mail dan wel digitale nieuwsbrieven wordt u op de hoogte gehouden, maar ook op de website is van alles hierover terug te vinden.

Wilt u liever eerst de sfeer proeven op de vereniging? Dat kan!
Op maandag en vrijdagochtend is er gelegenheid om te tossen en op woensdagavond is er een tossavond. Tossen is een ideale manier om snel mensen te leren kennen! Naar deze tossochtenden/avond komen leden die zin hebben om te tennissen waarbij leeftijd en speelsterkte varieert. Dus bent u een beginner……geen probleem! Voor verdere informatie zie https://www.tv-haagsebeemden.nl/tossen.

Kent u niemand en bent u op zoek naar een tennismaatje? Dat kan!
U kunt een mail sturen naar [email protected], dan zal u verder op weg geholpen worden.
Zo kunt u bijvoorbeeld toegevoegd worden aan een groepsapp. Hierop plaatsen leden een berichtje als ze zin hebben om te tennissen en nog een maatje of meerdere zoeken voor een ochtend, middag of avond om bijvoorbeeld te enkelen, mixen of te dubbelen. Op deze app varieert het niveau van de spelers ook. Mocht u al tenniservaring hebben, en een maatje zoeken...laat uw leeftijd en speelsterkte weten, dan kijken we wat we voor u kunnen doen!

Wilt u tennisles? Dat kan!
Bij Tennisvereniging Haagse Beemden worden ook tennislessen gegeven door onze trainer van Vitasports. U kunt zich aanmelden voor tennisles zodra u lid van de vereniging bent geworden. U kunt daarbij kiezen voor privélessen, duo lessen, themalessen en groepslessen. Zie voor verdere informatie https://www.tv-haagsebeemden.nl/tennislessen.

Heeft u nog vragen omtrent contributie/betalingen/pasjes en overige vragen dan kunt u kunt u een mail sturen naar [email protected], onze ledenadministrateur Andrea Dekkers zal u dan verder informeren.