Zaterdag 8 juni: Haagse Beemden Festival + Rommelmarkt

11 april 2024

Beste TVHB’ers,

Ook dit jaar zijn ‘we’ op 8 juni aanstaande weer stempelpost voor het Haagse Beemdenfestival. Om deze dag wat op te luisteren en hopelijk de clubkas lekker te spekken hebben we het initiatief genomen op deze dag een heuse Rommelmarkt op ons park te organiseren. We verzamelen mooie en bruikbare spulletjes en bieden die te koop aan. Voor alle duidelijkheid: alles wat we verkopen doen we voor de clubkas, dus als je spulletjes inlevert is dat een donatie.

Tijdens deze dag kunnen we natuurlijk vrijwilligers gebruiken. Handjes om te helpen bij opbouw, inrichting, verkoop, opruimen en bardienst. Met elkaar maken we er een gezellige dag van. En ik zorg voor appeltaart bij de koffie!

Wil je nu ook helpen en/of spulletjes inleveren, vul dan even bijgaand formulier in via de volgende link: https://forms.office.com/e/as9EK4gEBa of gebruik onderstaande QRcode:

Ik hoop dat velen van jullie hier net zo enthousiast van worden als ik en dat we er samen een (voor de kas) vruchtbare, maar vooral heel gezellige dag van kunnen maken!

Heb je vragen, bel of app me gerust op 06-52314114.

Met sportieve groet,

Inge Mijvis