TVHB Pub Quiz vrijdag 24 mei 19.30u

11 april 2024

Beste TVHB’ers,

Jazeker, het gaat ervan komen: Dé TVHB Pubquiz!

Verzamel je team en doe ook mee! Op vrijdagavond 24 mei aanstaande gaat het los in het clubhuis van TVHB. We gaan in zes vragenrondes je kennis testen op verschillende onderwerpen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan kennis van Breda, de Haagse Beemden, Muziek, Film en TV, Sport en uiteraard Tennis. Maar wie weet voegen we nog andere kenniscategorieën toe!

Hoe gaan we te werk?
Vul het volgende formulier in om je op te geven voor deelname: https://forms.office.com/e/iVJYPyietx of scan onderstaande QR code:

Je team bestaat uit minimaal twee en maximaal 4 deelnemers, waarbij je uiteraard ook mensen in je team mag opnemen die geen lid van TVHB zijn. Deelname kost € 10 per team.

⌚ Kom op tijd: Zorg ervoor dat je tijdig aanwezig bent, om belangrijke aankondigingen of instructies niet te missen en om de quiz niet te onderbreken.
📜 Volg de regels: Respecteer de regels: gebruik van elektronische apparaten (zoals smartphones, ipads) of andere hulpmiddelen is verboden.
👀 Niet spieken: Maak geen gebruik van oneerlijke praktijken tijdens de quiz, zoals het opzoeken van antwoorden op je telefoon of ongeoorloofd overleggen met andere deelnemers.
💖 Wees respectvol: Toon respect voor je medespelers en de quizmaster (😉).
🔊 Wees sportief: Toon sportiviteit, ongeacht of je wint of verliest.
😂 Heb plezier: Vergeet niet om vooral plezier te hebben en te genieten van de quiz!

Ik hoop dat velen van jullie hier enthousiast van worden en dat we er samen in een volgepakt clubhuis een fantastische avond van kunnen maken!

En…..niet het belangrijkste, maar natuurlijk is er een mooie eerste prijs te winnen!

Sportieve groet,

Inge Mijvis