Stamppot Toernooi zondag 4 februari

08 januari 2024

Beste TVHB-leden,

Op zondag 4 februari 2024 organiseren we wederom het Stamppot toernooi!

Het toernooi wordt gespeeld vanaf ongeveer 13.45u (we verwachten iedereen om 13.30u), waarbij er wedstrijden gespeeld worden in dubbelvorm van steeds 30 min. Je speelt in totaal 3 wedstrijden, steeds met een andere dubbelpartner. Er wordt gespeeld tot ongeveer 17.00u, waarna we afsluiten met een gezamenlijk stamppot-diner (hutspot en boerenkool met worst), klaargemaakt door o.a. TVHB kok Ine. Het inschrijfgeld is € 7,50 (dit is inclusief stamppot).

We hopen op een groot aantal enthousiaste deelnemers, waarbij ook introducees van harte welkom zijn!

Inschrijven is mogelijk t/m zondag 28 januari, door een mail te sturen naar [email protected] (met daarin je naam, mobiele nummer en je dubbel-speelsterkte). Ben je vegetarier en wil je mee doen en ook mee eten? Laat het ons dan weten, dan zorgen we voor een alternatief voor je.

Vooraf betalen
Als je meedoet aan het toernooi ontvangen we het inschrijfgeld graag vooraf. In de situatie dat het tennistoernooi wegens weersomstandigheden niet door kan gaan, zal het stamppot-diner wel gewoon doorgaan. Het inschrijfgeld kan betaald worden via deze link.

Sportieve groeten,

Ine Croughs & Inge Mijvis