Piek 45+ Open Dubbel Toernooi

14 april 2024

Beste TVHB tennisliefhebbers van 45 jaar en ouder,

Het 45+ Tennistoernooi is terug van weggeweest! Van 15 t/m 23 juni 2024 wordt onze tennisclub omgetoverd tot een bruisende plek vol sportiviteit, gezelligheid en vertier.

Dit jaar spelen we dubbels, dus trommel je tennispartner op en bereid je voor op een reeks spannende wedstrijden in poules. Maar het draait niet alleen om de wedstrijden! We hebben een spectaculair programma voor jullie in petto:

🎉 **Hollandse Avond** met een heerlijk menu van de Kookgekken
💃 **Salsa Avond** waar je de dansvloer kunt veroveren met swingende moves
🎶 **80/90's Clipavond** met de beste hits uit die tijd om lekker op mee te zingen en te dansen

Het belooft een geweldige week te worden, vol sportieve uitdagingen en onvergetelijke momenten. Mis het niet!

Schrijf je snel in en maak je klaar voor een fantastisch terugkeer van het **45+ Tennis Toernooi**! We kunnen niet wachten om jullie allemaal te verwelkomen op de tennisbaan en op de feestavonden. Tot dan!

Klik hier om je aan te melden: TVHB 45+ Toernooi | MijnKNLTB.

Met sportieve groeten,

Romeo, Mark, Rob, Nicolette, Guus en Ine