InvitatieToernooi zondag 3 maart 2024

27 januari 2024

Beste TVHB-ers,

Na een succesvolle editie van het OliebollenToernooi eind 2023 en het Stamppot Toernooi begin februari organiseren we begin maart weer het Invitatie Toernooi! We nodigen je van harte uit om mee te doen met dit gezellige toernooi bij TVHB.

Het is de bedoeling dat je meedoet samen met 1 of meerdere tennisliefhebbers (met of zonder tenniservaring), die nog geen lid van TVHB zijn, zodat zij deze middag samen met jou en de andere deelnemers een leuke en sportieve tennismiddag hebben en kennis kunnen maken met onze gezellige vereniging. Dit kan iedereen zijn, van je broer, zus, neef/nicht tot vrienden of collega's, iedereen is van harte welkom!

Details:

• Zondag 3 maart
  • Vanaf 13.00u tot ongeveer 18.00u (incl. naborrelen)
  • Inschrijfgeld = € 7,50
  • De wedstrijden worden in dubbelvorm gespeeld, samen met je introducee

Schrijf je in door een mail te sturen naar [email protected], met daarin jouw naam en speelsterkte en ook de naam en leeftijd (en eventueel speelsterkte) van de introducees die met jou meekomen.

Sportieve groetjes,

Angelique en Kees