Inschrijven KNLTB Voorjaarscompetitie 2024

20 november 2023

Beste TVHB’ers,

Ook al is de wintercompetitie net van start, we kijken alweer uit naar de voorjaarscompetitie. De inschrijving voor de voorjaarscompetitie gaat binnenkort open en daarom is het tijd jullie hierover te informeren.

De KNLTB heeft wijzigingen in het programma voor 2024 aangebracht, de belangrijkste wijzigingen lees je hier: De KNLTB-competities in 2024: alle informatie en wijzigingen op een rijtje. Bijgevoegd vind je de volgende 4 documenten:

• Wijzigingen-aanbod-KNLTB-voorjaar.pdf
  • Aanbod-voorjaarscompetitie-2024-senioren-regionaal.pdf
  • Aanbod-voorjaarscompetitie-2024-senioren-landelijk.pdf
  • Speeldata-knltb-voorjaarscompetitie-tennis-2024.pdf.

We hopen natuurlijk weer veel teams te kunnen inschrijven voor deze competitie, wat gezellige bedrijvigheid op ons park brengt. Competitie spelen is een feestje…..en we hopen dan ook dat zoveel mogelijk leden eraan willen deelnemen. Schrijf je in met je team! Maar ook als je geen team compleet hebt of je individueel wilt inschrijven: doen!

Ben je nieuw lid en nog maar net aan het tennissen? Ook voor jou is er een toffe competitie om wedstrijdervaring op te doen: de 8&9 competitie. Lees er alles over via de volgende link: 8&9 Tennis.

De CWT kijkt en denkt mee om zoveel mogelijk TVHB-leden lekker mee te kunnen laten doen. Inschrijven kan via bijgaand formulier, uiterlijk 10 januari 2024.

We zien jullie/jouw inschrijfformulier(en) graag tegemoet. Bij vragen kan je altijd contact opnemen met één van ons of via [email protected].

Met sportieve groet,

Marianne (06-52632757) en Inge (06-52314114)