Gezocht: Vrijwilligers

12 april 2024

Beste leden,

Onze vereniging staat bekend om haar gezellige sfeer, sportieve activiteiten en betrokken leden. Als vrijwilliger bij TVHB maak je deel uit van een enthousiast team dat zich inzet voor de verdere ontwikkeling van onze club. Binnen de vereniging zijn we op zoek naar vrijwilligers voor 3 commissies:

1. Sponsorcommissie
  2. Jeugdcommissie
  3. Externe communicatie

Hieronder vind je alle informatie voor deze 'vacatures'. Heb je interesse? Neem dan contact op via [email protected]

Sponsorcommissie

Als vrijwilliger voor de sponsorcommissie ben je een belangrijke schakel in het versterken van onze financiële basis. Je werkt nauw samen met andere commissieleden en het bestuur om sponsoren aan te trekken en te behouden. Jouw creativiteit en netwerkvaardigheden zijn van onschatbare waarde!

Taken en verantwoordelijkheden:

• Actief benaderen van potentiële sponsoren en bedrijven in de regio.
  • Onderhouden van bestaande sponsorrelaties en het bedenken van aantrekkelijke sponsorpakketten.
  • Organiseren van sponsoractiviteiten en evenementen.
  • Bijdragen aan de zichtbaarheid van sponsoren binnen onze vereniging.

Wat wij zoeken:

• Een enthousiaste vrijwilliger met affiniteit voor tennis en commercie.
  • Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve houding. C
  • reativiteit en het vermogen om kansen te zien en te benutten.

Wat wij bieden:

• Een dynamische en gezellige omgeving waarin je jouw talenten kunt inzetten.
  • De kans om bij te dragen aan de groei van onze vereniging.
  • Waardering en dankbaarheid vanuit het bestuur en de leden.

Interesse? Ben jij de gedreven vrijwilliger die ons team komt versterken? Stuur dan een bericht aan [email protected] of neem contact op met Marco Vogelaar en/of Robert Husson. We kijken uit naar jouw hulp!

Jeugdcommissie

Wij zoeken vrijwilligers voor de nieuwe aanwas jeugdspelers binnen TVHB – een nieuw op te richten jeugdcommissie!

Wil jij een positieve impact hebben op de jeugd en tegelijkertijd je passie voor tennis delen? We zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die zich willen inzetten voor onze (nieuwe) jeugdspelers.

Wat is er te doen?

• Jeugdcoach: jij vindt het leuk de jeugd te coachen en te begeleiden tijdens bijvoorbeeld wedstrijden en toernooien. Je hebt oog voor hun individuele behoeften en stimuleert hun groei op en naast de baan.
  • Organisatietalent: Heb je een talent voor plannen en organiseren? Dan zoeken we jou! Help mee bij het opzetten van jeugdevenementen, clubtoernooien en andere activiteiten.
  • Tennismaatje: Speel je zelf graag tennis? Word een tennismaatje voor onze jeugdspelers. Samen een balletje slaan, technieken oefenen en vooral plezier hebben op de baan.
  • Communicatieheld: samen met de jeugdcommissie breng je de jeugd op de hoogte van allerlei leuke evenementen en activiteiten en zorg je dat ouders betrokken blijven (of zelfs aansluiten bij de jeugdcommissie).

Wie zoeken wij?

• Iedereen met een hart voor tennis en de jeugd!
  • Ervaring is mooi meegenomen, maar enthousiasme en betrokkenheid zijn belangrijker.
  • Je bent bereid om je af en toe een paar uur in te zetten.

Interesse? Stuur een e-mail naar [email protected]. Geef aan waar je zou willen en kunnen bijdragen ons jeugdleden bestand weer te laten groeien. Als we een mooie jeugdcommissie kunnen samenstellen maken vele handen licht werk. De jeugd is onze toekomst!

Externe Communicatie

Wat ga je doen? Als vrijwilliger voor externe communicatie ben jij onze stem naar de buitenwereld. Je zorgt ervoor dat onze vereniging opvalt, inspireert en verbindt. Je werkt samen met de vrijwilligers van de communicatiecommissie, die onder andere zorgdragen voor allerlei drukwerk in huisstijl. Jij bent een echte:

1. Social Media Magiër: Beheer onze sociale mediakanalen (Facebook, Instagram) met creatieve posts, aankondigingen en foto’s van onze evenementen.
  2. Content Creator: Schrijf persberichten die onze leden en potentiële nieuwe leden aanspreken.
  3. Event Promotor: Verspreid het woord over onze activiteiten, toernooien en open dagen via lokale media en online platforms en weet daarin je weg te vinden.

Wat bieden wij?

• De kans om bij te dragen aan de groei en zichtbaarheid van onze vereniging.
  • De vrijheid om jouw eigen stempel te drukken op onze communicatie.

Interesse? Neem contact op met Inge via [email protected] of app/bel naar 06-52314114.