Clubloterij - Steun TVHB

26 april 2024

Beste leden,

TVHB neemt dit jaar deel aan de Clubloterij, een nieuw initiatief van NOC*NSF dat is opgezet om de breedtesport in Nederland financieel te ondersteunen. Door clubloten te kopen, steun je onze club terwijl je zelf kans maakt op mooie prijzen!

Wat is de Clubloterij en hoe werkt het?
Deelnemers kopen clubloten voor € 2,50 per stuk. Van elk verkocht lot gaat € 2,00 rechtstreeks naar onze mooie club. Dit betekent dat je niet alleen onze club ondersteunt, maar ook zelf kans maakt op mooie prijzen. Met een clublot doe je niet alleen mee aan de landelijke loterij, maar ook aan een KNLTB-trekking. Zo is de landelijke hoofdprijs 2x € 10.000 voor de winnende deelnemer én voor onze club!
Deze hoofdprijs wordt getrokken op 12 juni en wordt uitgekeerd aan liefst tien verschillende winnaars.

Doe je ook mee? Koop loten via onze pagina:  https://clublot.nl/bond/knltb/club/tennis-vereniging-haagse-beemden of scan onderstaande QRcode, waar je verder ook alle informatie over de Clubloterij kunt vinden.

Dank alvast namens de gehele vereniging! Met jullie bijdrage bouwen we aan de toekomst voor onze fijne vereniging in het hartje van de Haagse Beemden!

Sportieve groeten,

TVHB Bestuur