Clubkampioenschappen 18-22 mrt 2024

13 februari 2024

Het tennisseizoen is weer begonnen en de TVHB activiteiten kalender voor 2024 is weer goed gevuld. Doordat we dit jaar weer voor het eerst een Open 45+ Dubbel Toernooi gaan organiseren (van 15 t/m 23 juni) en we geen overlap willen hebben met Breda Live (vr 5 en za 6 juli), hebben we de planning van de Clubkampioenschappen aangepast (niet meer in de 1e week van juli). Daardoor organiseren we de TVHB Clubkampioenschappen dit jaar al vóór de competitie, namelijk van maandag 18 t/m vrijdag 22 maart 2024. Net als de afgelopen jaren zullen we tijdens de clubkampioenschappen alle onderdelen aanbieden, dus Enkel, Dubbel en Mix. We rekenen op veel enthousiaste leden (en hopelijk ook veel nieuwe leden!) en een groot aantal deelnemers! Ook onze winterleden (die nog tot 1 april lid zijn) nodigen we van harte uit om mee te doen! Schrijf je in op Toernooi.nl en strijd mee om de titel TVHB Clubkampioen!

Details:

• We spelen in principe alle onderdelen in poules. Iedereen speelt dus (per onderdeel) minimaal 2 wedstrijden.
  • De poules zullen ingedeeld worden o.b.v. speelsterkte/rating.
  • We spelen gewone sets, waarbij zowel bij de dubbel, mix als de enkel de 3e set via een supertiebreak beslist wordt.
  • Verhinderingen? Liever niet, maar je mag bij inschrijving voor maximaal 2 avonden verhinderd zijn. Als je eventueel op de vrijdagavond verhinderd bent is dat jammer, maar geen probleem. We zullen dan je (poule)wedstrijden op de andere avonden inplannen.
  • Houd er rekening mee dat je eventueel 2x op een avond moet spelen, zeker als je inschrijft voor 2 onderdelen (en je evt ook nog een verhindering hebt).
  • Afhankelijk van het aantal inschrijvingen, zal er eventueel ook in het voorweekend op zondag 17 maart gespeeld worden, dus houd deze dag beschikbaar!
  • Als je inschrijft met partner hebben we van allebei een aparte aanmelding nodig.
  • Inschrijven voor de dubbel en/of mix zonder partner is ook mogelijk; dan zullen wij proberen een partner voor je te vinden.
  • Inschrijfgeld is €6 per persoon per onderdeel, te voldoen bij aanvang van je 1e wedstrijd (via de kassa bij de bar).
  • Op de doordeweekse avonden willen we (indien nodig) proberen de eerste wedstrijden om 18.30 of 19.00 uur te laten starten (voor degenen die dan al kunnen spelen). Geef bij je inschrijving s.v.p. duidelijk per avond aan vanaf hoe laat je beschikbaar bent, zodat we hier bij de planning rekening mee kunnen houden.
  • De inschrijving sluit op woensdag 6 maart om 20.00 uur.

Al met al voor iedereen een goede reden om in te schrijven voor een gezellig toernooi en voor veel leden ook alvast een mooie voorbereiding op de Voorjaarscompetitie die begin april van start gaat.

Sportieve groeten,

Patrick Jansen