Inschrijven voorjaarscompetitie 2022

Beste leden,

Ondanks de koude en de regen kijken we al graag vooruit naar het voorjaar. Al kort na Kerst mogen wij weer alle teams opgeven voor de voorjaarscompetitie en vandaar dus dit bericht.

Allereerst willen we jullie graag op de hoogte stellen van de nieuwe samenstelling van de CWT (Commissie Wedstrijd Tennis). Ellen Elzen heeft zich teruggetrokken en wordt opgevolgd door Inge Mijvis die met Marianne Martens de CWT zal vormen. Ellen, dank voor jouw inzet als lid van de CWT in de afgelopen jaren! Een vereniging kan niet zonder vrijwilligers zoals jij.

We willen jullie graag op de hoogte stellen van nieuwe ontwikkelingen rondom de competitie vanuit de KNLTB.

Voorjaarscompetitie 2022
Ook komend voorjaar kan je weer meedoen met de competitie die zich zal afspelen tussen begin april en begin juni. Speel je het liefst in het weekend of liever doordeweeks? Wil je graag meedoen aan een competitie met enkel- en dubbelpartijen of het liefst alleen met dubbelpartijen? Speel je graag in een heren- of damesteam of toch liever gemengd? Kies je voor de laagdrempelige 8&9 competitie, de zomeravondcompetitie of speel je graag in de seniorencompetitie, allemaal met verkort spel? Er is voor ieder wat wils. Bijgevoegd de speeldata voor de voorjaarscompetitie 2022 en een overzicht van de verschillende competities die worden gespeeld.

Schrijf je in voor de voorjaarscompetitie vóór 24 december aanstaande.
Je kunt je inschrijven als team maar ook als individu. Het inschrijfformulier is toegevoegd als bijlage.

Vanuit de CWT en het bestuur vinden we het fijn als iedereen die graag competitie wil spelen ook echt mee kan doen. Binnen onze vereniging hoort iedereen erbij! Ben je nog niet zo bekend binnen TVHB, heb je nog geen aansluiting bij een team óf heb je wel een groepje maar geen compleet team, geef je dan vooral wel op. De CWT kan zo leden samenbrengen tot een team of gaat in overleg met bestaande teams kijken waar je mee kunt spelen en/of in kunt vallen. Wil je aansluiten bij een pool voor slechts invallen, geef ook dat dan aan ons op. Zo kunnen teams die invallers nodig hebben deze altijd bij de CWT opvragen en kunnen we controleren of dat invallen ook volgens de regels van de KNLTB verloopt.

Wijzigingen
De vrijdagavondcompetitie start in een nieuwe vorm: spelen óm de week!

Wat houdt dat in:
Teams spelen om de week competitie, 5 wedstrijddagen in plaats van 7.
De ene week spelen de heren- en damesteams, de andere week de mixteams en de 8&9 teams. Dit biedt meer ruimte om aan toernooien mee te doen, maar ook om te spelen in meerdere teams:

• Het is mogelijk om deel te nemen in meerdere teams zonder dispensatie.

• Er wordt in het voorjaar, naast de donderdagavond en de zondagmiddag, ook een 8&9-competitie aangeboden op de vrijdagavond.

Woensdagavond/Zomercompetitie
Daarnaast willen we je attenderen op de woensdagavond/zomercompetitie, welke terug is van weggeweest. In mei en juni speel je op woensdagavond dubbelspel (HD-DD of GD) in de variant verkort spel. De inschrijving voor de zomeravondcompetitie is later dan die van de voorjaarscompetitie, en we zullen te zijner tijd een bericht sturen om je in te kunnen schrijven.

Wij kijken uit naar jullie inschrijving en hebben al zin in de voorjaarscompetitie!
Voor wie wintercompetitie speelt: nog heel veel speelplezier en succes!

Marianne en Inge
CWT TVHB

Aanmeldingsformulier_VJC 2022.xlsx aanbod-knltb-voorjaarscompetitie-2022-noord-brabant.pdf data-voorjaarscompetitie-alle-2022-definitief.pdf