Verdien geld voor TVHB via SponsorKliks

01 januari 2021

Verdien geld voor TVHB via de SponsorKlikspagina van TVHB

Bestel je weleens iets via een webwinkel? Maak dan voortaan gebruik van de SponsorKlikspagina van TVHB om op de website van de webwinkel te komen, zodat TVHB hier ook aan verdient!

Hoe werkt het?

Via de SponsorKlikspagina van TVHB kan je nu zelf een financiƫle bijdrage leveren aan TVHB, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel bijvoorbeeld online een pizza via Thuisbezorgd en TVHB ontvangt hiervoor geld in de clubkas. Via de categorieƫn boven in het menu kan je tevens bij diverse webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar TVHB. En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je TVHB ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van TVHB. Voor jou een kleine moeite, voor TVHB directe inkomsten. Stel je eens voor wanneer alle leden, supporters en overige betrokkenen dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die jouw club een warm hart toedragen.

Totale opbrengsten TVHB via SponsorKliks

Benieuwd naar de totale opbrensten van TVHB via SponsorKliks? Klik dan hier.

Nieuwscategorieën