Jeugdlidmaatschap

Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op de website van onze vereniging!

Binnen onze vereniging hebben we voor de jeugd verschillende mogelijkheden.

We hebben een all-in abonnement (tot en met 12 jaar).

Je krijgt een eigen tennispas en wordt lid van TVHB en de KNLTB. Met deze pas kan je zo vaak tennissen als je wilt.

Verder krijg je 32 tennislessen (per volledig jaar), en kun je gratis meedoen met de activiteiten die er georganiseerd worden voor alle jeugdleden.

Indien je al wat langer tennisles hebt kan je meedoen met de "Tenniskids competitie". Dit is een competitie op zondagmorgen. Onze tennistrainer kan je te zijner tijd hiervoor indelen en je hier verder over informeren. Voor meer informatie kun je alvast een kijkje nemen op www.tenniskids.nl

De kosten van het all-in abonnement zijn € 65,25 per kwartaal. Indien je in de loop van het kwartaal lid wordt, dan wordt het bedrag naar rato berekend. Betaling geschiedt via automatische incasso.

Je kunt het lidmaatschap per einde van elk kwartaal opzeggen. Dat moet je doen uiterlijk een maand voor het eind van het kwartaal. Dus als je je lidmaatschap wilt beëindigen per 30 september, dan moet je uiterlijk op 31 augustus opzeggen.

Je kunt je inschrijven via deze link: https://www.tv-haagsebeemden.nl/lid-worden

Je krijgt een bevestigingsmail van onze ledenadministrateur Albert Dreher ([email protected]), met nadere informatie, ook over de automatische incasso.

Zodra je lid bent geworden, kun je je aanmelden voor tennisles op www.yourtennis.nl. De tennislessen worden verzorgd door TTTB (Top Tennis Training Brabant). Er moet eenmalig een account aangemaakt worden op bovenstaande site, daar kan aangeven worden op welke dagen en tijden het jou uitkomt. Let op dat het juiste lidmaatschap aangevinkt wordt. Olivier onze tennistrainer zal je dan indelen, hier krijg je bericht van.

Indien je lid geworden bent zullen we een 06 nummer van 1 van je ouders toevoegen aan een groepsapp, waar informatie omtrent activiteiten en lessen worden gedeeld.

Ook kun je een gewoon lidmaatschap afsluiten, de kosten hiervan zijn voor het eerste jaar 40 euro (actielidmaatschap). De tennislessen zitten hier niet bij inbegrepen.

Onze ledenadministrateur zal je informeren wanneer je je pasje kan ophalen!

Als nieuw jeugdlid van TVHB ontvang je van onze sponsor PLUGRO just tennis een Nieuwe leden bon, welke recht geeft op 1 van onderstaande:

• Head Radical Team voor € 70,- (adviesprijs € 139,95)
  • Head Radical jr 21/23/25 voor € 20,- (adviesprijs € 39,95)
  • Racket naar keuze met € 50,- korting

Wil je graag eerst een proefles? Dat kan!

Mail naar [email protected] en in de cc [email protected], dan nemen we spoedig contact met je op!

Mocht je verder vragen hebben over de vereniging/lidmaatschap, dan kun je ze stellen aan; Albert Dreher via [email protected]!

Voor vragen omtrent tennisles (dagen en tijdstippen) kun je contact opnemen met Olivier van Zundert, via [email protected]

We zien je graag op de baan!