Jeugdlessen en kind/ouder tennis zondagochtend

22 april 2024

Na de TVHB Open Dag twee weken geleden op zondag 7 april hebben we inmiddels enkele gezinnen mogen verwelkomen binnen onze club. We zijn er trots op dat we jullie kunnen aankondigen dat er vanaf 6 mei ook gestart gaat worden met jeugdlessen binnen TVHB.

De lessen worden verzorgd door Vitasports en kunnen worden ingepland op maandagen tussen 15.50u en 17.30u en tussen 18.00u en 18.50u.

Er zijn hierbij 2 mogelijkheden voor kinderen om zich aan te melden:

1. Voor reguliere lessen: hiervoor is een TVHB lidmaatschap noodzakelijk =>19 lessen voor € 139,50  (maar omdat het lessenblok al een paar weken loopt zal dit naar rato verrekend worden).
  2. “Maak kennis met tennis” -jeugd: hiervoor is een TVHB lidmaatschap niet noodzakelijk. De kosten voor de “Maak kennis met tennis” -lessen bedragen € 50 voor 4 lessen (op basis van minimaal 6 kinderen per les). Naast de lessen krijgen de kinderen bij deze optie ook een gratis racket.

Aanmelden voor beide opties kan via Vitasports: TV Haagse Beemden | Vitasports Sport.

Zondagochtend tennis
Maarrrr…. Wat is er nu leuker dan SAMEN tennissen? Daarom gaan we ook starten met kind/ouder tennis (of opa’s en oma’s tennis) op zondagochtend.

Vanaf mei bieden we hiervoor 2 opties aan:

A)     Jeugdlessen door Tobias

Op een viertal data zal Tobias Spoor deze ochtend vormgeven met lessen voor de jeugd, waarbij ook ouders van harte welkom zijn. Dit is gepland op de volgende zondagen (van 10.00-11.30u):

• 5 mei
    • 12 mei
    • 26 mei
    • 16 juni (deze laatste datum is nog onder voorbehoud ivm het voorweekend van ons 45+ Open Dubbel Toernooi).

Enthousiast geworden en wil je meedoen met de bovenstaande lessen? Meld je dan aan via [email protected].

B)      Kind/ouder toss

Op zondagochtend vanaf 10.00u stellen we voortaan twee banen beschikbaar voor een kind/ouder toss 🎾🥎, zodat je spelenderwijs samen stappen kan zetten in de tennissport.

Ouders die lid zijn kunnen samen komen tennissen met hun kinderen, maar het kan natuurlijk ook andersom: kinderen die lid zijn of deelnemen aan de “Maak kennis met tennis”-lessen kunnen hun ouders meenemen.

Voor deze reguliere ouder/kind tossochtend op de zondagochtend kan je gewoon binnenlopen, we zetten de poort graag voor je open!

Deze toss zal voor de eerste keer georganiseerd worden op zondag 19 mei. Daarna zal het elke zondagochtend zijn, behalve op de zondagen dat de jeugdlessen worden gehouden (zondag 26 mei en 16 juni) en ook niet in het finaleweekend van het Open Toernooi (zondag 23 juni).

Dit is een eerste stap richting jeugdaanbod. Uiteraard hopen we dit verder uit te kunnen gaan breiden als we nog meer jeugdleden mogen verwelkomen.

Mocht je als ouder/grootouder hierin een actieve rol willen spelen als vrijwilliger, horen we het graag van je! Je kunt het bestuur e-mailen, maar je kunt ook één van bestuursleden even aanspreken als je ons tegenkomt op de club.

Sportieve groeten,

Bestuur TVHB